Njeriu më i shëndoshë në botë, shikojeni për herë të fundit se kështu s'do ta shihni më - TV Kopliku

Latest

Wednesday, March 29, 2017

Njeriu më i shëndoshë në botë, shikojeni për herë të fundit se kështu s'do ta shihni më

Juan Pedro Franco është burri më i shëndoshë në botë, i cili prej 6 vitesh nuk lëviz nga shtrati.
32-vjeçari pritet që më në fund t’i nënshtrohet bypass-it gastrik, duke kryer ndërhyrje në stomak.
Dikur ai peshonte më shumë se gjysmë toni, plot 595 kilogramë dhe prej 3 muajsh është në dietë për t’u parapërgatitur për operacionin që do t’i nënshtrohet më 9 Maj.
Franco është thuajse aq obez sa Manuel Urive, dikur i konsideruar si njeriu më i shëndoshë në botë, përpara se të vdiste në vitin 2014.
Ai ka arritur që të humbasë 174 kilogramë në një klinikë të specializuar, në mënyrë që të përshtatet për operacionin në fjalë.
Në muaji nëntor të vitit të kaluar ai tërhoqi vëmendjen e media, kur u shtrua në klinikë dhe për transportimin e tij u desh një furgon i modifikuar


No comments:

Post a Comment